Menu

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Je kiest in één van de rubrieken in het menu de artikelen naar keuze of je zoekt via de zoekbalk rechtsboven. Je kunt hier het artikelnummer, de artikelnaam of omschrijving ingeven. Je kunt ook zoeken op kleur of maat via de menus aan de linkerkant. Zodra je je keuze hebt gemaakt kun je het artikel bestellen met de bestel knop ``in winkelwagen``. Bij sommige artikelen moet je eerst een keuze maken voor de maat, kleur of andere optie.

Lukt het niet om artikelen in je winkelwagen te plaatsen?
Je mag ons altijd mailen, bellen of online chatten met je vraag : info@souzaforkids.com of klantenservice tel +31 (0)499 376 373.

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

PostNL Pakket Thuis ontvangen - Je kunt in de winkelwagen er voor kiezen om de bestelling als pakket thuis te ontvangen - of ander opgegeven afleveradres als bv. werkadres, familie/vrienden.

PostNL Pakket Afhalen op PostNL locatie - Je kunt in de winkelwagen er voor kiezen om de bestelling als pakket bij een PostNL locatie af te halen. Verwacht je op de afleverdag niet thuis te zijn, dan kun je er voor kiezen het pakket af te halen bij een PostNL locatie in de buurt. Je vult je postcode in en je ziet direct welke van de > 3.000 punten vlak bij je in de buurt zijn, en dan maak je je keuze. Je bestelling ophalen is op die manier makkelijk te combineren met je dagelijkse boodschappen en je profiteert van de ruime openingstijden. Je hebt vanaf de dag van bezorging 3 weken de tijd om het pakket zelf op te halen.


Kan ik de bestelde artikelen ruilen/retourneren als er iets niet past?

Wanneer een artikel niet bevalt, niet de juiste maat of kleur heeft, wil je dit artikel wellicht ruilen. Dit kun je gemakkelijk doen door de te vervangen artikel(en) te retourneren via de PostNL Pakje Gemak Service. Hierna verzenden wij het ruilartikel op onze kosten weer opnieuw aan je! De kosten en het verzendrisico van de retourzending zijn voor jouw rekening. Contact ons bij verdere vragen, info@souzaforkids,com, +31 (0)499 376 373 of chat online, dan mailen wij je de procedure of kijk onder het tabje Retouren.

Na ontvangst van je retourzending verzenden wij je ruilartikel direct (mits voorradig) of krijg je binnen enkele dagen het restitutiebedrag op je rekening gestort.

Je kunt de bestelde artikelen retourneren, mits ongedragen (uitgezonderd passen), in de originele verpakking, in verkoopbare staat, zonder gebruikssporen en met eventueel aangehecht kaartje/label, binnen 14 werkdagen na ontvangst van je bestelling omruilen voor een andere kleur, maat of artikel. Zie de uitgebreide omschrijving in onze algemene voorwaarden.

Krijg ik mijn geld terug als ik de koop wil annuleren?

Niet goed geld terug garantie! Als je de koop wilt annuleren, kan dat ten alle tijde. Kijk ook onder Retourneren


Waarom ontvang ik geen bevestiging van mijn bestelling per e-mail? 
Mogelijke heb je tijdens het bestellen een type fout gemaakt in je e-mail adres. Je bestelling is wel bij ons bekend, echter de e-mail van de bevestiging van je bestelling kon niet naar het door je opgegeven e-mail adres verzonden worden. Of je SPAM filter heeft onze bevestigings-email geweerd en in de map ongewenste mail opgeslagen. Neem in dit geval contact met ons op,  info@souzaforkids,com, +31 (0)499 376 373 of chat online, dan kunnen wij je alsnog de bevestiging van je bestelling toesturen.


Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn bestelling is verzonden, wanneer kan ik deze verwachten?
Wij versturen onze pakketbestellingen met de pakketdienst en brievenbuspost van PostNL, welke voor 98 % de volgende dag afleveren van maandag t/m zaterdag. Je kunt je bestelling dan ook zeer waarschijnlijk de volgende dag verwachten.


En als mijn pakket wordt afgeleverd terwijl ik niet thuis ben?
PostNL doet 3 pogingen om je pakket bij je aan te bieden. Als je niet thuis bent wordt het pakket óf bij de buren afgegeven óf laat de pakketbezorger een `Niet Thuis Berichtkaartje` bij je achter in de brievenbus. Met de informatie op dit kaartje kun je een nieuwe leverdatum plannen met PostNL.
Je kunt kiezen voor een 2e bezorgpoging bij je thuis, je buren en/of een andere dag. Als er dan niemand thuis is, kun je het pakket de volgende dag vanaf 13.00 uur ophalen bij het Postkantoor. Neem dan wel je legitimatiebewijs mee.

Ook kun je ervoor kiezen om via het `Niet Thuis Berichtkaartje` het pakket bij een PostNL Punt in de buurt op te halen. VOORDEEL: de meeste PostNL Punten hebben koopavonden en zaterdag-opening zodat je dán ook terecht kunt om je pakket af te halen. Een pakket wordt bij een PostNL Punt alleen meegegeven op vertoon van het `Niet Thuis Berichtkaartje` en een geldig legitimatiebewijs. Het pakket dient binnen 3 weken bij het PostNL Punt te worden opgehaald.

LET OP! Indien je aan het bovenstaande geen gehoor geeft en het pakket weer retour komt bij Souza! zijn de kosten voor het alsnog toesturen van je pakket voor je eigen rekening.


Kan ikde bestelling ook bij Souza! ophalen?
Het is mogelijk om op afspraak je bestelling bij ons op te halen tijdens kantooruren. Je kunt je bestelling via de website plaatsen en voor "vooraf overmaken" kiezen. Je kunt tijdens het bestellen in het opmerkingenveld aangeven : `graag afhalen` Wij zullen dan contact met je opnemen voor het maken van een afspraak. Je kunt je bestelling dan ter plaatse contant betalen (geen pin of credit card betaalmogelijkheden).